Meiji csokoládékra rajzolnak a japán diákok

Kaitou Kid, hát nem ennivaló?

Még tavaly ősszel dobta piacra a Meiji új csomagolású csokoládéit, ami nem várt módon lett népszerű.

A legtöbb helyen nagyjából 230 yen az ára (~550 ft) és elég sok ízesítésbe kapható. Az díszes belső 3 kis tasakot tartalmaz, ami 1-1 kis tábla csokoládét rejt. Habár maga a csomagolás csak 50 gramm (ami Japánban átlagos), ezek kakaótartalma 50%-70% körül mozog, és a jelek szerint nagyon finomak. Mi nemrég ettünk Black chocolatet a Meijitől, ami 43%-os, és imádjuk! Nem olyan édes, mint az európai csokik, de pont ezért tetszik.

A gyümölcsös ízűt keresed, de legyen egy kicsit savanykás is, vagy csak valami édesre vágysz?

A mostani kiadásnál viszont a csomagolás nagyon szépre sikerült, hátul egy igen érdekes diagramon próbálják érzékeltetni a csokoládé egyedi ízét, néhány ember- illetve mára már elég sokan- úgy gondolták, ezt még tovább fejlesztik. Mivel a felhasznált papír rendkívül alkalmas rajzolásra, sokan fogtak ceruzát és kezdték el kicsinosítgatni a csomagolást néhol az alkalomhoz illően, néhol csak kedvtelésből. Természetesen főleg animés rajzok vannak, de akad olyan is aki kicsit nagyobbat gondolt:

Akár bele is lehet építeni a középső elemet a rajzokba, az a Fullmetal Alchemist egész jóra sikerült.

 

One Punch Man sorozat? Miért is ne!
Egy másik sor csomagolás Bleach karakterekkel
Volt aki kicsit tovább gondolta Vocaloid stílusba
És volt vaki még ENNÉL is tovább gondolta, igazi profi!

Ti örülnétek, ha nálunk is lenne olyan csokoládé, amit hasonlóképpen dekorálhattok? Szerintem király lenne, aztán már csak rajzolni kellene megtanulni hozzá hogy ne pálcikaemberekkel kívánjunk boldog szülinapot. :D De persze az se gond, a szándék a fontos. :3

Ha még több kép érdekel, keress rá instagramon vagy twitteren erre: #明治ザチョコレート

Szólj hozzá!

XHTML: A következő HTML tag-eket használhatod: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>