Vállalod a kihívást?

Ami itt következik, az egy Mission Impossible, ami csak a Te segítségeddel oldódhat meg. Győznünk kell, méghozzá együtt. Amiről beszélek, az nem más, mint a…

Kabalatervek harca

Kabalatervek harca

A játék célja, hogy kialakuljon a Váci Anime Klub végleges, mindenki által elfogadott hivatalos kabalája. Ez lehet egy vagy több karakter is; a lényeg az, hogy az egész kabala-csapatot támogassa az egész klub.

Azok a kabalák nyerik meg a játékot, amik az összes klubtag szavazatát elnyerik. (Ez egyszerűen a végleges rajz aláírásával történik.) A játék során minden alkotó csapat azért “harcol”, hogy az ő rajza legyen a legnépszerűbb. Ahhoz, hogy ez sikerülhessen, nem árt a következőkre figyelni:

  • a kabalának egyedinek kell lennie – a Váci Anime Klub sem olyan, mint az összes többi klub, ez a kabalán is érvényesülni fog :D
  • a kabalával kapcsolatban nincsenek megkötések, de nyilván ettől még nem lesz egyszerű a helyzet, hiszen minden tagnak tetszenie kell majd!
  • akkor lesz csak az igazi a terv, ha a kabalának egyénisége, tulajdonságai is lesznek! Ne csak a külsejét tervezd meg!

Fontos, hogy ez a kihívás nem csak azoknak szól, akik jól rajzolnak. Minden klubtag szava(zata) számít! Ha nem tudsz rajzolni, attól még segíthetsz a többieknek – és ne feledd, rajtad is múlik, hogy a végleges kabalán mi fog szerepelni. A szavazatod nélkül egy terv sem nyerheti meg a versenyt!

Hogy hogyan zajlik a játék?

Ötletelj, tervezz és keress segítőket! Készülj fel rá, hogy a többieknek bemutathasd, amit kitaláltál. Nem érdemes azonnal kész rajzokkal előállni, mert valószínűleg módosítanod kell majd rajtuk… érdemes inkább együtt dolgozni! Például ha nem tetszik egy rajz, de látsz benne fantáziát, próbálj meg segíteni az eredeti készítőnek, találjátok ki együtt, hogyan lehetne jobb!

A játék legfontosabb része: alakíts ki csapatot és dolgozzatok együtt! Úgy kell majd dolgoznotok, hogy minden csapattag támogassa a készülő rajzot – találjátok meg, hogy ki miben a legjobb. Használjátok ki a bennetek rejlő képességeket!

Fontos, hogy ez a játék nincs a személyes találkozókhoz kötve (bár ha emiatt többet találkozunk, annál jobb…) Használd a Facebook csoportunkat a csapatod szervezéséhez és arra, hogy az ötleteidnek támogatókat találj. Ajánlott FB-n minél többet beszélni arról, hogy ki merre haladt – ez lelkesít mindenkit és segíthet, hogy minél hamarabb kialakuljon a végleges terv. Ahhoz persze, hogy a képeidet minél egyszerűbben meg tudd mutatni a többieknek, szükség lehet arra is, hogy azokat digitális formába tudd önteni – ha erre segítségre van szükséged, fordulj a SzkennSegédekhez!

Akik a játék technikai hátterét biztosítják: a SzkennSegédek

Aki hozzáfér szkennerhez, vállalhatja, hogy segíti a játékot azzal, hogy beszkenneli és feltölti a hozzá vitt vázlatokat. Aki ebben szeretne részt venni, az jelezze Scornak és kap egy Picasa hozzáférést, ahova feltöltheti a rajzokat. (Nem gond, ha nem csináltál még ilyet, segítünk!)

Kik vesznek részt a játékban?

Röviden: minden klubtag. Pontosabban: mindenki, aki a Váci Anime Klub Facebook csoportjának a tagja. (Akár azok is, akik még ebben a pillanatban nem csatlakoztak.) [Végső esetben (de csak végső esetben) a részvételről le lehet mondani, de ehhez Scorral kell beszélni – csak az ő bejelentése után kerülhet ki valaki a játékból.]

Mikor ér véget a játék?

…akkor, amikor létrejön az a terv, ami mindenki támogatását élvezi (erről a készítőknek kell meggyőződniük!) Ennek a tervnek tartalmaznia kell:

  • a kabalát, lerajzolva (tradicionális és/vagy digitális formátumban, de teljesen kidolgozva),
  • egy kísérő írást a kabala nevével, tulajdonságaival, “származásával” és egy rövid (maximum 1500 szavas) kísérő történettel.

Ha eljutunk idáig, akkor egy Pesten tartott ünnepélyes meet alkalmával hivatalosítani fogjuk a kabalánkat. Ekkor kikerül majd a weboldalunkra és az új plakátunkra is.

…most már mindent tudtok, így hát csak annyi maradt: játékra, munkára fel!

Szólj hozzá!

XHTML: A következő HTML tag-eket használhatod: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>